Aceste reguli de bază reprezintă principiile fundamentale conform cărora Spitalul Samaritean își desfășoară activitatea, reflectând angajamentul nostru față de pacienții noștri, de personalul medical și comunitatea în ansamblu.

1. Exercitarea unei pasiuni pentru a-i sluji pe ceilalți

Ne reamintim în mod continuu că servim oamenii în momentele cele mai dificile și vulnerabile ale vieții. Suntem pasionați de munca noastră și dornici să servim și să îi ajutăm pe alții, inclusiv pe colegii noștri angajați și personalul medical.

2. Depășirea așteptărilor - A fi furnizorul de îngrijire ales

Ne angajăm să creăm pacienți și familii extrem de mulțumiți. Căutăm să le satisfacem nevoile totale - fizice, emoționale, mentale, informaționale, sociale și spirituale. Ne străduim să fim lideri în furnizarea celei mai adecvate tehnologii medicale, precum și în îngrijirea personală excepțională. Facem toate eforturile pentru a ajuta pacienții neasigurați și subasigurați să găsească asistență pentru a-și plăti îngrijirea sau pentru a se califica pentru reduceri de plată.

3. Urmărirea excelenței și calității

Suntem fără compromisuri în angajamentul nostru de a îndeplini și depăși standardele de calitate stabilite pentru toate procedurile și procesele clinice. Îmbrățișăm principiile îmbunătățirii calității și ne străduim să atingem excelența în tot ceea ce facem. Suntem necruțători în căutarea celui mai sigur mediu și procese posibil.

4. Promovarea unei culturi organizaționale

Oferim un loc de muncă care este deschis, susținător și încurajator, unde este încurajată creșterea personală și profesională și în care personalul este tratat corect. Căutăm să fim „angajatorul ales”, oferind personalului un loc minunat pentru a lucra și oferind un program de compensare echitabil.

5. Adoptarea unei culturi de „Da”

Ne ascultăm și ne respectăm cu răbdare colegii. Căutăm să accentuăm pozitivul prin încurajarea puternică a atitudinilor pozitive, cooperante și politicoase; oferind laude frecvente și publice; și vorbind favorabil unul despre celălalt și despre organizație. Ne străduim să eliminăm negativul prin descurajarea puternică a unor astfel de comportamente neprofesioniste precum atitudinile, comentariile și comportamentele negative.

6. Beneficiul comunității

Raportăm anual beneficiul social pe care îl oferim regiunii. Reinvestim din veniturile excedentare în echipamente, facilități și servicii noi în beneficiul comunității.

7. Practicarea responsabilității financiare

Folosim practici solide și larg acceptate de management financiar. Lucrăm împreună pentru a gestiona cheltuielile și pentru a ne crește eficiența și productivitatea pentru a ne asigura bunăstarea financiară și pentru a menține o marjă operațională pozitivă.

8. Menținerea standardelor înalte

Ne conformăm și depunem toate eforturile pentru a depăși toate cerințele legale, de reglementare și etice care se aplică serviciilor noastre.

9. Îmbrățișarea „Diferențelor”

Recunoaștem și respectăm demnitatea și diferențele individuale ale tuturor oamenilor. Respectăm și protejăm intimitatea tuturor pacienților. Oferim același nivel de servicii tuturor pacienților, indiferent cine sunt aceștia. Ne reamintim în mod constant că suntem cu toții „provocați în diversitate” într-un fel sau altul.

10. Trăirea după crezul „A dărui înseamnă a primi”

Inspirăm viață sloganului nostru, „Suntem în acest lucru împreună”, căutând continuu oportunități de a lucra în colaborare cu alții la locul de muncă și în întreaga regiune pentru a ne îndeplini misiunea și viziunea, pentru a da servicii și a primi recunoștință.

newsletter

Abonează-te la newsletter-ul nostru

Fii mereu la curent cu cele mai proaspete informații

Footer image
Footer image 2